Meetings gjør gode konferanser bedre med hotellformidling

Vi finner stedet som passer til din målgruppe og ditt arrangement, og da tenker vi ikke kun på pris men også stedets størrelse, beliggenhet og miljø. Listen over elementer er utømmelig. Ulike kunder har ulike prioriteringer. Vi foreslår steder med bakgrunn i hva som er viktig for DEG. Våre formidlingstjenester er kostnadsfrie enten du selv bestiller online eller du velger å kontakte oss for personlig service.

Meetings gjør gode konferanser bedre med konferansetjenester

I en hverdag hvor hver enkelt konferansegjest krever individuell oppfølging av sin påmelding og hotellbestilling, har Meetings verktøyet og menneskene som hjelper deg med dette. Her vil deltakerne dine få informasjon om forelesere, utstillere, program og priser. De kan melde seg på og bestille overnatting. Men viktigst, her vil deres henvendelser bli håndtert raskt og imøtekommende. Vi tar imot alle endringer og behov med et smil og strekker oss langt for at hver og en skal føle seg ivaretatt og velkommen på konferanse. Kontakt oss for tilbud på konferanseadministrasjon av ditt arrangement. Vi legger vår stolthet i å behandle dine deltakere som våre kunder.

I tillegg kan vi bistå med formidling av forelesere, underholdning, transport, trykking av navneskilt og reklamemateriell og ikke minst med relevant teknologi som kan få ditt møte til å leve både før og etter, ikke bare under arrangementet. Man kan starte kreative prosesser før dere møtes, og fortsette menings- og erfaringsutvekslingen etter at dere har kommet tilbake til hverdagen.

Ta kontakt med oss her.

Vår historie

Meetings as historie går tilbake til 1992 da Aron J. Mikkelsen startet med forhandling av gode avtaler, og tilrettelegging for kurs og konferanser. Mikkelsen evaluerte og forhandlet hotellavtaler, og bidro til å skape et voksende marked for "hotellmeglere" på 90-tallet.

Forretningsideen var (og er) at vi med vår solide hotellbakgrunn bistår konferansearrangører i arbeidet med planlegging, tilrettelegging, gjennomføring og kvalitetssikring av arrangementer.

Ved årtusenskiftet ble AJM Hotellmegleren AS opprettet, og selskapet har også bært navnet Hotellmegleren, til vi i 2013 ble omdøpt til Meetings as.

Med økning av både ansatte og kundemasse har også tjenestetilbudet økt. Vi har gjort vårt beste for å høre på våre kunders behov, og satset på konferansetjenester, med web-basert deltagerhåndtering allerede i 2004.

Meetings tilbyr nå også sine kunder en plattform for forespørsler og booking av tjenester i forbindelse med konferanser og møter. Ved å kombinere elektronisk informasjon av "alle" tilbydere, samt personlige service, ønsker vi å gjøre det lettere for kundene å finne frem til den leverandøren som har riktig pris, innhold og lokasjon i forhold til det aktuelle behovet.

Hvorfor skal du kontakte Meetings?

  • fordi du vil skape det beste møtet
  • fordi du vil sørge for et effektivt møte
  • fordi du vil lage en god opplevelse for deltakerne
  • fordi du vil få frem budskapet ditt
  • fordi du vil henge med i tiden