Slik fungerer kommunikasjonen i meetings.no
Forespørsel:
For at tilbudet fra ditt hotell/konferansested skal bli presentert for våre kunder må du lage et fullstendig tilbud.
Dere mottar en mail med en forespørsel som inneholder følgende valg:
- Lag tilbud
- Ikke ledig den aktuelle perioden (mulighet for å legge til kommentar)
Lag tilbud:
Lag et fullstendig tilbud
- fyll ut priser (inkl. mva), innhold i dagpakker, helpensjon og andre viktige opplysninger.
Alt du skriver kommer med i presentasjonen til kunden
- ikke skriv navn, personlige kommentarer eller informasjon om provisjon i tilbudet.
Hvem har sendt forespørselen?
- både ansatte hos Meetings og våre kunder sender forespørsler via meetings.no
Gjenbruk av tilbud
- har dere laget tilbud før, vil teksten fra siste tilbud bli synlig i blått. Har du lagt inn innhold i pakkene kan du enkelt bare endre pris etc.
Last opp kontrakt
- når et arrangement blir bestilt ber vi om at om at kontrakt lastes opp i systemet. For at meetings.no skal være enkelt og tidsbesparende i bruk er det viktig at dere følger instruksjonene. Forespørsler, tilbud, dialog med tilbydere og kontrakter blir lagret på kundens profil. Det gjør det enkelt for kunden å ha god oversikt.
Har dere spørsmål:
- bruk dialogfunksjonen på siden, slik blir all kommunikasjon samlet på kundens profil.
Tid:
- vi ber om svar innen 2 timer innenfor normal arbeidstid.