Slik fungerer kommunikasjonen i meetings.no
Forespørsel:
For at tilbudet fra ditt hotell/konferansested skal bli presentert for våre kunder må du lage et fullstendig tilbud.
Dere mottar en mail med en forespørsel som inneholder følgende valg:
- Lag tilbud
- Ikke ledig den aktuelle perioden (mulighet for å legge til kommentar)
Lag tilbud:
Lag et fullstendig tilbud
- Fyll ut priser (inkl. mva), innhold i dagpakker og evnt. helpensjon. Svar på alle spørsmål i feltet “Øvrige priser og annen informasjon”, oppgi kanselleringsfrist, dato eller antall dager før arrangementet.
Alt du skriver kommer med i presentasjonen til kunden
- Ikke skriv personlige kommentarer eller informasjon om provisjon i tilbudet.
Hvem har sendt forespørselen
- Både ansatte hos Meetings og våre kunder sender forespørsler via meetings.no. Hvem du har dialog med ser du øverst på denne siden.
Gjenbruk av tilbud
- Har dere laget tilbud før, vil innhold i siste tilbud bli synlig i blått. Fjern tekst som ikke er relevant for det nye tilbudet.
Last opp kontrakt
- Når et arrangement blir bestilt, ber vi om at kontrakt lastet opp i meetings.no. Sendes digital kontrakt direkte til kunden, ber vi om at lenke eller PDF lastes opp når kontrakten er signert.
Har dere spørsmål:
- «Send spørsmål eller melding» går direkte til den som har sendt forespørselen, enten det er en Meetings ansatt eller en av våre kunder.
- Bruk «Spør Meetings» (Rosa knapp) når forespørselen er fra en av våre kunder og du ønsker kontakt med den hos Meetings som er ansvarlig for oppfølging.
Svartid:
- Vi ber om svar så raskt som mulig, innenfor normal arbeidstid. Raskt svar kan være avgjørende for at dere får bookingen.