Ofte stilte spørsmål

Kan jeg starte med å legge inn dato og bare få treff på de stedene som har ledig kapasitet?

Nei, - møterom er noe helt annet enn hotellrom. Det finnes ingen samlet oversikt over ledige møterom. Et møte kan være satt sammen av flere elementer og en tilbyder kan ønske å flytte på andre kunder for å få plass til ditt møte.

Hvor raskt kan jeg forvente å få svar?

Du kan forvente at hotellene svarer samme dag for forespørsler sendt før lunsj, og senest før lunsj neste dag dersom du har sendt forespørselen senere på dagen. Systemet sender automatiske purringer til alle svart.

Får jeg bedre priser hvis jeg kontakter hotellet direkte?

Prisene du får i tilbud via denne portalen er Meetings avtalepriser. De skal være de samme eller bedre enn om du kontakter hotellene direkte.

Jeg har flere spørsmål, hvordan fungerer kontakten med hotellet?

På "Min side/Mine forespørsler" kan du enkelt kommuniserer med alle tilbydere.
All kommunikasjon lagres her.

Jeg har fått mange tilbud, - men trenger en fin presentasjon til mine kollegaer? Har systemet noen løsning for dette?

Du velger "lag presentasjon av tilbudet", velger om du vil ha med alle eller bare et utvalg. Systemet genererer en PDF med bilder og tilbudet fra alle tilbyderne du har valgt.

Jeg ønsker å bestille, hvordan får jeg kontrakt på arrangementet?

Hotellet laster opp kontrakten på "Min side/Mine forespørsler". Du blir varslet på mail når denne er klar. Sjekk at den er i overenstemmelse med dine ønsker og bekreft at du aksepterer innhold og betingelser. Dette er gyldig som signatur, men du kan selvfølgelig også printe den ut, signere/scanne og sende på mail hvis du ønsker.

Jeg har akseptert kontrakten, - hvordan foregår videre oppfølging?

Etter at du har signert kontrakten vil hotellet følge deg opp videre ift frister og andre detaljer. Det er derfor viktig at du oppgir kontaktpersonen som er ansvarlig for arrangementet. Du kan selvfølgelig når som helst kontakte Meetings for spørsmål og bistand.